Canim Kizlar ben 14haftalik hamileyim bu aralar bazen karnim agriyo kasiklarim agriyo ve su gibi sarimsili az akinti oluyo bu normal mi?
nisanisa Canim bebek büyüyo yerleşiyo diye ağrı olur biraz akıntıda yeşile dönmediği sürece sıkıntı olmaz zamanla akıntı artıyo çünkü