Merhaba arkadaşlar, bugün doktorumu değiştirerek başka bir kadın doğum doktoruna gittim. En baştan hormon testi, vajinal ultrason, hsg falan yapılacak. Bugün sadece vajinal usg yaptı. Regli olunca diğerlerini yapacak. Fakat vajinal usg ile bakarken rahim tüpünün şiş olduğunu büyük bir boşluk olduğunu gördüğünü söyledi. Ya gaz dedi ya da tüp genişlemiş dedi buna adetin ikinci günü bakalım dedi. Sizin başınıza böyle bir şey geldi mi? Eğer geldiyse ultrason görüntüsünü paylaşsam bakar mısınız? 🙏🏻