Ceydadefne1 38 haftamdayim karnim tas gibi iki saatir kasigimda agri yok sadece sagima soluma kramp giriyo dogumla ilgilimidir 🤔
Eeelllliiiiiifffffffff Ceydadefne1 bende de aynısı var agrım çok var aşagı baskı yapıyor dr gittim nts yaptı güzel çıktı sancı yok yalancı sancılar başlamış dedi resmen tuta tuta yürüyorum
Oznurdeniz Eeelllliiiiiifffffffff bnım de nst de sancı yok ama kasıklarım ağrıyor batmalar kalçamda kramp fln yalancı sancılar mı bunlar
Eeelllliiiiiifffffffff Ceydadefne1 hemde nasıl iyi olcak ne yattığımdan ne oturduğundan birşey anlıyorum sağımdan soluma döncem gece eşimi tutup dönüyorum yazık oda birşey oldu diye uyanıyor
Ceydadefne1 Eeelllliiiiiifffffffff bende aynj durumdayim inanki 😂 onun yakasindan asilip donuyom sıcrıyo yerinden 😂
snmtncr Suan o haldeyim kaskati bir karin ve kasik bölgesine dogru agri😥 37+6 gunluguz sanirim artik sinyal veriyorlar. Biz gelmeye haziriz diye
Ceydadefne1 snmtncr vala gelsinler artik boyle tasimasi zorlasti dogsa gene yataginda uyur surekli tasimam 😂
Eeelllliiiiiifffffffff Ceydadefne1 aramızda bi yastık var zaten ona değilde yastığa sarılıyorum o daha kötü hissettiriyor😂
Tubisim Bende 38+6 iki gündür çok kötü kasilmalarim oluyor agrım yok taş gibi oluyor karnım 2. 3 dk içinde gecio ama doğum yakın herhalde ondan. Ama çok cokk korkuyorum benim gibi korkan varmi