Beyaz06 Gonul00 bende bugün 39. Haftaya girdim ama sadece çatı ağrım var oturup kalkmakta eğilmekte çok zorlanıyorum ☹️😞
Tugcelb Gonul00 bol bol yürümeye hareket etmeye çalışın, merdivenleri ikişerli yan yana çıkın. Squat,çömelme pilates topu egzersizleri yapabilirsiniz. Hurma yiyip ahududu yaprağı çayı içebilirsiniz. 34.haftadan itbaren yavaş yavaş başladım 39da da doğurdum😂
hasretlik Gonul00 bir youtobe videosunda gördüm göğüs pompasıyla her göğüs her gün 15 er dk . Bunu yurt dışında çok uyguluyolarmış doğum başlatmak için
Derya0-7 Gonul00 37+3 oldum ve çatı bakıldı bugün. bebek kanalda değil hiç açılmam yok sancım yok. önümüzde ki Salı sezaryan tarihi aldık. Kilosundan dolayı daha fazla beklemeyelim dedi. Çok mutsuzum. O kadar yürüyüş yaptım hareket ettim spor yaptım ama olmadı. Hala diyorum ki belki salıya kadar gelir 🙄
zaxeles Derya0-7 ayy bende 37+6 haftaya Salı doğum tarihi verdiler kilosundan dolayı bekletmeyelim diyorlar çok korku var bende 😔 kaç kg bebeğiniz
Gonul00 Derya0-7 canım doktorun daha iyisini bilir normal olsa belki sıkıntılı olucak sağlıklı olması önemli değilmi senin için 🧿💜
Yasemindursun Gonul00 doktoruna bagli birazda benimde yoktu hiç 40da 2cm açılma vardi 40+2de 3cm olmus sunniyle dogumu baslatiyoruz dedi oylede oldu devami geldi hic stres yapma zamani geldimi oyle bi doguyolarki
Derya0-7 Gonul00 öyle tabi ama başından beri hiç bunu düşünmemiştim. Sanırım o beni biraz dağıttı. Ürkütücü geliyor sezaryan ama tabi yinede herşeyden önce sağlıkla gelmesi. Erkek evet ❤️☺️
zaxeles Gonul00 benim de yarın kontrolüm var tek sorunum doğumdan korkmak ya bi an önce yapmak istiyorum hareket etmek zorlaşmaya başladı bugünlere kadar herşey çok güzel geçmişti aktif hareket edebiliyordum 🥲