14imren14 Hic korkma canim Allahin izniyle hicbisey olmuyor ayrica bende 25 nisanda ikinci sezeryan dogumumu yapicam insallah hayirlisiyla
Belden yapilan igne hic acitmiyo olabildigince kendini serbest birak sıkma anlamiyosun bile igneyi
Ve ameliyattan sonra ilk ayaga kaldirdiklarinda nekadar cok yurursen okadar aciliyosun ben 5.saatte yurumeye basladim ve hic dogru durust yatakta yatmadim gece boyunca hep yurudum ertesi gune açıldım ve taburcu edildim ücüncü gun ev temizledim o yuzden kendini korkutma
Hersey guzel olucak bebisine kavusacaksin cok bambaska bir heycan ve duygu Rabbim hayirlisiyla kucagimiza almayi nasip etsin yavrularimizi🤲🥰