Deryazym Merhaba bugün 7 haftalık olduk bebeğimin kalp atışı ultrasonda görünmedi vajinal ultrasonda göründü ama doktorumuz yavaş olduğunu söyleyip dinletmedi haftaya kontrolümüz var böyle bir durumla karşılaşan anneler yardımcı olur musunuz 🌸
civcivin_annesi Deryazym daha minik olduğu için normal gelecek haftalarda duyarsınız mutlaka. Ben de 7hafta 5günlükken vajinal duyuldu doktor normal dedi daha sonra gidince karından da duyduk
Freefam Deryazym cok normal hic tedirgin olma ben 8. Haftada duyabilmistim kalp atisini bebegin var ve kalbi agiyor gonlunu ferah tut bundan sonra her gidisinde dinleyeceksin insallah
xbebegimx Deryazym daha kucuk oldugu icin bazi doktorlar dinletmiyor birdahaki randevuda acar sesi belki🙂
Pnarr_2307 Deryazym 7+3 de ben de duyamadım vajinal dan az duydu 8+4 de hamd olsun duydu ama o bi hafta ölüm gibiydi Allah sabrını veriyordu. Şuan 11+0 🌸
Deryazym Yaa çok teşekkür ederim içim rahatladı inşallah öyle olur rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın 🌺
Deryazym Pnarr_2307 maşallah rabbim sağ salim kucağınıza almayı da nasip etsin inşallah. Benim için de çok zor geçiyor duysam içim rahatlayacak.
Pnarr_2307 Deryazym Allah razı olsun teşekkür ederim dua edin bol bol kendinize🤲🏻veren de Allah alan da Allah öyle düşünün