Bugün Kadir gecesi çok güzel bir günde erkenci kusum geldi çok ani gelişti herşey uyurken sancım olduğumu hisettim ve ağrıyla uyandım ve sonrasında uyku tutmadı çünkü hafiften suyum gelmişti neyse bı yarım saat kendi sacilarimi çektim adet ağrısı gibi yoklayip duruyodu sadece sonrasında artık bu böyle olmiycak diyip kayinpederime söyleyip apar topar hastaneye geldik ve doktor alt muayenede 2 santim açıklığın ve su sızıntın var dedi acil seni sevk etmem gerekiyor dedi malum yaşadığımız yer doğuma bile uygun bı yer değil tatil köyü olduğu için apar topar Tekirdağ şehir hastanesine geltirildim ambulansla tabi o sırada sancım yok sadece mesanem dolu çok çişim geliyordu sonrasinda hastaneye geldim hemen alt muayne yapıldı iki hemşire anlayamadi doktorum doğumhaneye çağırdı ve o kendi muayene etti bı baksın ki 5 cm açıklık var dedi ama bebeğimin suyu çok az olduğu için acil sezeryana almamız lazım dedi tabi ben ne aileme haber verebiliyorum nede eşime onlar kapıda bekliyorlar ben doğumhanede sonrasında görmem için çıkardılar ailemi eşimi gördüm ve duygu seli yaşandı olduğumuz yerde ağlayarak doğum haneye girdim ve sonra doktorum hiç muayne olmadığım biriydi nöbetçi hangi doktorsa o giriyormuş doğumlara Bülent bey mükemmel bir doktor doğum sırasında beni güldürdü eğlendirdi tabi beni komple bayilttilar ve çıktığımda ne yazikki bebeğimi göremedim 1800 gram doğmuş bebeğim ve hayla göremedim umarım iyidir Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah ❤️