ttgb38 İyi geceler hanımlar 🤰🏻Son demler insanı uyku bile tutmuyor bu saatte aklıma bir soru takıldı sizlerden öneri almak istedim :) Doğumdan sonra kullanmak için korse almıştım kendime lakiin şortlu olanlardan göğüs altına kadar saran dedim toparlamışken götü başıda toplasın 🤪neyse işteee etrafımda lüzumsuz çok haliyle hangimizin yokki? Yada bizler çok alıngan oluyoruz bu dönemlerde... Neyse soruma gelecek olursam bu aldığım korsenin uygun olmadığını diyen çok yani bunu doğumdan sonra kullanamazsın diyorlR ama çokda araştırdım oysaki 🤦🏻♀️ Sizler nasıl korse tercih ettiniz yada ediyorsunuz? Birde ilk 1 hafta yerine tülbent sar karnına diyenler oldu onu nasıl sarıyoruz? Beni aydınlatın lütfen 🙏🏼
Elifella Korseyi bilmem ama doğumdan sonra streç flim saranları ve işe yaradığını duymuştum :) çok yakın arkadaşımda yapmıştı. Tabi sağlık açısından nasıl etkiler bilemem 🤷🏼♀️☺️
Oznurdeniz Elifella gecen tv da dr. mudur nedır bılmem mılletın kafasını ayağını streçlıyodu streç coğu seye ıyı gelıyomuş 🧐
ZeynepAylin Bizzat kendim yaptım bu hatayı ilk dogumumdan sonra. Saglık acısından hic iyi degil. Karın kaslarının kendılıgınden yerıne tekrar oturması gerekırken ben korse gıyerek buna ızın vermedım bide üstüne karnım buruştu korseyle sıktıgım icin. Etrafımda bi sürü arkadasım var dogum yapan ama hic biri korse takmadı. Karınlarıda kendılıgınden gıttı ve dümdüz. Suan ikinciye hamileyim ve bu hatayi asla tekrarlamayi dusunmuorum :)
ttgb38 ZeynepAylin hadi yaa 😐 Kullanmayıncada sarkıyo diyorlar Allahım çok korkuyorum zaten ne kullandıysam fayda etmedi harita gibi oldum
TugbaDerin Bu konuda bende kararsızım ama dediğin şekildeki korseleri düğünlerde vs bir kaç saatliğine elbisenin altına giydiğimizde bile rahatsız ediyor normal günlük kullanımı çok konforlu olur mu acaba
ttgb38 TugbaDerin İnternette okuduğuma göre birden değilde günde 1 saat ile başlayıp yavaş yavaş günde 8 saaate kadar devam edin diyordu
Hafizeipek Ben almadım korse listeye yazdığım halde alasım gelmedi ben hayatımda atlet, boğazlı kazak bile giyememiş insanım korseyle nasıl rahat edip giycem diye düşünüyorum 😆
Tubacam Doktorum dogumdan sonra hemen tak ama sürekli değil dedi. Bir de sadece karından takılanlardan ve aşırı sıkı olmasın demişti.