Benim ferritin 4 hbg 10. Doktor hap verdi 1 ay zar zor kullandm kan hapları zaten mideyi yoruyo kabızlık falan yapıyo dayanmaya çalıstım yinede. Ama 1 sy sonucunda tahlillerimde hiçbi gelişme olmayınca doktor damardan 2 doz kan ilacı takmayı uygun gördü şimdi daha iyiyim