fazilecan doğal süt alıp ben de bir süre kaynatıp içtim hamileliğimin başında, sonradan pastörize sütün içilmesi gerektiğini duyunca inek sütü almayı bıraktık. Gebelik okulundaki beslenme uzmanına sormuştum bunu, biz evde mikrobu kırılması için fazla kaynatabiliyoruz ve sütün besin değeri proteini olduğu gibi dibe çöküyor, belki farketmişsinizdir tencerenin dibinde kırmızı baloncuklar oluşuyor, onlar proteinmiş ve bu sebeple de fabrikalarda proteini öldürmeden kaynatıp soğutma işlemiyle paketleme yapıyorlarmış. Ama eğer kendi beslediğin inek veya güvendiğin yerden alırsan da bir sorun olmaz dedi, çünkü hayvan da hastalık vs olma ihtimali de var bunu bilemediğimiz için riske gerek yok dedi.