tugce2534 Kızlar merhaba, 7 haftalık gebeyim ve vajinamdan ilk defa bir haftadır koyu sarı ve kokulu akıntı geliyor, ama kaşınma yanma hiçbir şey yok, ve idrarımda cok koyu renkli, daha önce böyle başına gelen var mı ?? Endişelenmelimiyimmm
Aylanursu tugce2534 canım enfeksiyon olabilirsin ilk öyle başlıyor bende oldum yeşile döndü sonra doktora gitmelisin ihmal etme
Balkupu-53 tugce2534 cnm bol bol su iç susuz kaldığın için öyle hamilelikte akıntı normal ama idrarın çok sarı olması az su içtiğine işaret ne kadar su içersen enfeksiyon olma olasılığı daha azdir
Yesimburak Bende de cok akıntı oluyo 10 haftalik oldu ayni sekilde devam. Doktorum olmasını normal karsiladi. Kasinti da yapmaya basladi sirkeli suyla temizlememi önerdi ilac vermemek için.
tugce2534 Sarı Yesimburak sarı ve kokulu mu seninde, endişe ediyorum biraz benepe zararı olur mu diye
bnc Benim 11 hafta bitti hala öyle akıntım mevcut bebeğe bir zararı yok ama koku olması insanı rahatsız ediyor ben sürekli çamaşır değişiyorum
tugce2534 bnc bende öyleyim sürekli çamaşır değiltiriyorum ama koku gerçekten çok rahatsız edici, hijyene fazla dikkat ediyorum bütün elbiselerim camasırlarım yumoş kokar. Belkı o da kötü yapıyor olabilir vajinaya zarar veriyor
Kumru_6694 Benimde var sarı akıntı 8 haftalığım bende endişe ettim ya akıntı olur dediler de sarı olması iltihap galiba korkmaya başladım bnde doktora sorsam mı acaba
tugce2534 Kumru_6694 bende bayramdan sonra gideceğim kontrole o zamana kadar dayanaöıyorum iste bebeğe zararı olur mu acaba diye
Balkupu-53 tugce2534 o yüzden öyle oluyo cnm mide bulantin için tuzlu çubuk leblebi felan ye hem bulantin alır hemde su içmiş olursun