Sedaaaa Merhaba arkadaşlar yarin Allah’ın izni ile hamilelik sürecim bitiyor bitmez dediğim gelmez dediğim gün geldi çattı yarin doğumum var sizlerden dua istiyorum evladımı sağ salım kucağıma alayım kendim de en ağrısız en hafif şekilde atlatayım Çok değişik duygular içerisindeyim büyük bekleyiş bitti bu gece bir beden de son günümüz hem hüzün hem mutluluk çok değişik mis rabbim sizlere hamilelik sürecinizin tez vakit geçmesini nasip etsin 🙏🤰👶
Sevincsen Carsambada ben doğuma gidicem Allah'ım bize yardımcı olsun. Korku sevinc hepsi birbirine karisti
Sevincsen mac evet yarın sezaryen olucam ve ne yapcagimi bilmiyorum ve korkuyorummm. Allahim saglikla cocugumu kucagima vermeyi nasip etsin
Mavistanbul Allah hepinizin yardımcısı olsun.Bir hafta önce aynı duygularla sezaryen oldum. Çok şükür gayet kolay oldu. Rabbim size de kolaylık nasip etsin
Sedaaaa Sevincsen hiç korkma ne Sonta filan hic acimadi sadece agri sizi oluyor onu da ilaçlarla dindiriliyor
Sedaaaa Sevincsen dogum yaptim canim ama evladımı kucağıma alamadım dua edin lütfen cok hızlı nefes alıp verdiği icin kuvezde 😔
Sevincsen Sedaaaa aaa bişey olmaz hemen toparlar inşallah canım. Sezaryan nasıldı sen genel mi olmustun anestezi