imos4343 Allah razı olsun canım benim. Bende kendi sancım yanında suni sancı aldım. Mesela ben sadece kendimi şuna odaklamıştım. Hep yürüdüm sancım olsun olmasın bacaklarımı aça aça yürüdüm. Suni verdiler yine yürüdüm. Sancı geliyordu bacaklarımı omuz hizasında açıp eğilip kala yapar gibi hafiften ıkınıyordum. Çatala gittim beynimde bi tek sancı gelsin kakam var ama afedersiniz çıkmıyormuş gibi ıkınacağım vardı. Sancı gelince derin Nefes alıp çenemi göğsüme dayayıp ıkındım bağırmaya odaklanmadım sadece ıkındım. şimdi ne kadar iyi yapmışım diyorum. Bilinçsiz yaptım ama demekki Allah tarafından bana o akıl geldi 😄 rabbim inşallah bu mübarek günde sana bebeğine bol bol güç versin. İnan doğum sonrası rabbim yanı başımdaydı diyeceksin O’nu hissedeceksin🤲En az acısız sancısız şekilde mis kokulunu kucağına al. Bol bol da bebeğin için dua et kaderi güzel olsun inşallah 🥹🤲♥️ Güzel haberlerini bekliyorum inşallah 🤲🥰