Fatma-103 Bugün 40+1 olduk ne ağrım var ne sızım sadece ara ara karnımda bir sertlık oluyor ayın 10 unda gittiğimde 3cm açılmam vardı 18 inde gel dedi doktorum varmı benim gibi bu durumu yaşayanlar 🥹