Kızlar ilk önce böyle bir soruyla geldiyim için çok çok üzür dilerim.ben ilk eşimden ayrılalı 5 sene oldu.öyle bi ayrıldık ki,bi daha yüz yüze gelemedik bitdi gittdi. ikinci kez evlendim ve imam nikahımız oldu .1 yıl falan yani.ve benim karşıma bi hocanın konuşması çıkdı.
Bana ilk eşim boş ol demedi şimdi noliyu kızlar ben onunla hala imam nikahındamıyım?öyleyse peki şimdiki kocam onunlada imam nikahım var.
Hamileyim ve çok kötü taktım kafama bunu bilmiyorum biriniz akıl verin