Selammm 15. Haftalarda çok küçük kıpırtılar halinde hissediyordum şimdi 20 haftalık olduk Allah’a şükür yolu yarılardık bir tık daha güçlü hissetmeye başladım hareketleri 1 gün hareket ediyorsa diğer gün çok az hareket ediyor bu gün kıpır kıpır sürekli geriliyor gibi sanki 🤭 güçlü tekmelerini hissetmeyi 4 gözle bekliyorum 😍