İyi günler anneler. İkinci gebeliğim için bugün doktora gittim, beta değerim geçen hafta 5800 dü. Doktor da çok güvendiğim ilk gebeliğimde de gittiğim doğumumu gerçekleştiren doktorum. Adet tarihime göre 7 haftalık olması gereken gebeliğim beş haftalık bile görünmüyormuş ve uzun garip şekilli bir kesesi var. İçinde kan pıhtısı olduğunu söyledi doktor. Ani karar vermeyelim bir hafta daha bekleyelim bir hafta dikkat et yorma kendini yat ağır iş yapma dedi. Sizler ne düşünüyorsunuz başına böyle bir durum gelen var mı? Ben daha önceden hiç duymadım ve açıkçası kalp atışını duymayı beklerken böyle bir durumla karşılaşmak çok garip hissettirdi. Lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız?