Deryasin Ve bende yazıyorum:) Martin 25 inde bi yavrum olucagini ogrendim. Cok sikintili bi hamileligim oldu. Ilk 5 ay cok guzel midem bulandi zofran zor fayda etti. Tavuk et sut ceviz ne varsa herseyden tiksindim. Ayrica memurum o yuzde hep ise gitmek zorunda kaldim ve aileme 21 saat uzaklikta diyarbakirdayim. esimin yogun çalışma temposu vs vs benim.psikoloji çok kötüydü. Dahasonra 6 ci ayi itibariyla 3 hafta onden gidiyordu hep. Ben çalışabilir raporu aldım 37 ye kadar çalışacaktım cuma günü eve geldim karnim.cok sert çocuk fazla hareket etmiyo neyse o gece öyle sert geçti. Sabah kahvaltı yaparken aklıma geldi Bucocuk eskisi gbi deil ben bi devlete gideyim. Bi gittim 2 cm açılma şancı var.yatis dediler kabul etmedim.annemler henüz gelmemiş eşim görevde.eve gittim nisanım geldi 3 saat sonra.vsderken sancılar başladı çok fazla degil o gece annem geldi sabahi ikizim gekdi.sancilar düzensiz sürekli iş yapıyorum yürüyüş yapıyorum cumartesi sabah tekrar gttk sancırım 98 i buldu ama hala 2 cm yine yatmadm akşam çoğaldı agrım ve gittim 2 cm Hala yatisnyaptirdim devlet hastanesi o kdr kötüki resmen ailemle kaçtık özel hastaneye hemen muayene 3 cm açıklıkla yattım ama bi sıkıntı varcocuk kanalda değil diğer gün 5 buçuğa kadar şancı cektim bi yandan acikligim artıyo 6 cm kdr ama çocuk yerine inmiyo hatta yukarı cikiyo. Doktor tehlikeye atamayız diyip sezeryanla aldı. Çok değişik duyguymuş iğneden korkuyordm ama hiçbişey hissetmedm bebegim 3500 gr doğdu ama nefes zorluğu var diye küvette. Bende odamda agrım var biraz onu cekiyorum. Ve 8 buçuk aydır cektiklerim bitti. Benimde artık bi yavrum var Allahım.isteyen herkese versin çok uzatmış olabilirim ben uzun hikayeleri sevdiğim için uzun yazdım Sağlıcakla kalın..😚😚
parasetamoll Deryasin rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. 🤩 Bende Diyarbakır’dayım nerde kimde yaptınız doğumu?
Gul_hamad Deryasin cok tebrikler 😘😘 bir sey sormak istiyorum... sezeryandan sonra süt nasıl? Hemen geliyor mu? Agrilariniz cok mu?
Esomami Deryasin sagliklica kucGna alirsn ins cnm 🤗 Bisey merak ettm bebegim 3 hafta onden gidiyodu dedin kilo olarakmi ondegdi
Deryasin Gul_hamad ağrı öyle dayanılmayacak gibi değil Sadece hareket ederken yürüken sizi acısı var ama şükür kalkıp yürüyünce rahatlığı kuzjm. Sütte valla az geliyo şuan