Cevkk Kızlar merhabalar çatlatma iğnesinin 17 günündeyim. Bugün lekelen me şeklinde kahverengi bişey gedi ara ara kasık ağrılarım var normalde bugün test günüm ama gidemedim kan testi vermeye aranızda bu durumu yaşayan var mı ?
Oznur_ece65 Cevkk yerleşme kanaması olabilir canım evde gebelik testi varsa yap yada al belli olur orda bende 17 gün yaptım adet günümdü
Totanseyma Cevkk ben 17. Gün test yapmıştım kasette pozitifi gördükten sonra kahverengi lekelenmem oldu ama çok az sonra kan testi verdim kanda da çoktı yerleşme kanaması olması muhtemel