Kızlar dün gece ani bi sancı girdi karnıma 3-4 gündür de akıntılar olıyordu enfeksiyon sandım bide ikiz olunca onlardan dolayıdır diyordum, daha kontrolüm gelmemişti taki kanamam olana kadar direkt hastaneye geldik yatışım yapıldı sezeryan doğuma alındım bebekler 30 haftalık birisi 1340 kg diğeri 1195 kg 😭 şuan küvezdeler doktor önümüzde uzun bir yolculuk var dedi 5-6 haftalık tahmini dedi 😭 benim gibi olan var mı aranızda entübeydi ama entübeden çıkardık burnundan hortum attık dedi doktor dua edin bana bebeklerime bakamıyorum bakmaya kalbim el vermiyor çok üzülüyorum 😭😭😭