Ben de 35.haftamdayım. İki gün önce doktor kontrolüne gittiğimde ultrason sırasında karnım sertleşti. Doktorum gün içerisinde sürekli böyle olup olmadığını sordu. Hatta dakikalarına dikkat et eğer sık sık oluyorsa erken doğum riski oluşturabilir dedi. Benim ağrım vs hiçbir şeyim olmadı, ciddi bir şey olduğunu da hiç düşünmedim. Ona rağmen dikkat etmekte fayda var, ağrıyı hissetmeyebilirsin dedi. Aklınızda olsun sizi rahatsız edecek boyuttaysa doktora görünmekte fayda var🌸