derya61_ Kızlar bugun bayramlık aldım eve geldim ama pişman oldum. Hiçbirşey yakıştıramıyorum kendime tsört, pantolon rahatlığına alıştım haliyle siz neler yaptınız
Cansunuz0 derya61_ ben hicbisey almadım evden dışarı çıkmayı düşünmüyorum telefonla ararsam büyükleri ararım
Youngplanner derya61_ bende bişey almadım tişört pantolon giyip giderim gidiceğim yerlere de elbiseler olmuş 400-500 tl ee büyük beden alıcaz mecbur sonra çöp gerek yok kimse demez aa buda bayramlık giymemiş boşverin çok takılmayın
casper12 derya61_ bende almadım yakısmıuor olmuyo bedenım 3 beden büyüdü bol bol takımlarla ıdare edıyorum napim 2 ay sonea bomba gibi döneriz💕
yasemin1622 derya61_ lcw’de bol elbiseler var doğum sonrasıda giyilir yani modeli bol alt kısmı A kesim geliyo ben öyle bişey aldım şimdi rahat oldu sonrasında da olur
Bsr_pksn Bende hiç birşey almadim 37 haftalık hamileyim doğumdan sonra bol gelir çünkü. Ayakkabı olarak ta normalde 37 38 giyiyorum ve babetim ayağıma olmuyo ödemden almak ta istemiyorum sonradan bol olur diye🙄
Beyza44 derya61_ lc waikiki de bol elbiseler var yazlik doğumdan sonrada rahat kullanılabilir dün onlardan aldim bi tane 200 yada 250 liraydı onlara bakabilirsiniz renk model vardi 💐