Merhaba anneler bugün görüş günümüz du bebegim bir hafta geç döllenmeden dolayı sürekli geriden geldi bir hafta 2500 kg dedi zayıf bebek dedi ve protein kaçağı var dedi son bir haftadır ayağı kalkarken idrarım geliyor ve iç çamaşırıma damlatiyroum acile hafta sonu gittim serum verdi biraz düzeldim yine devam etti bugün idrar tahlili yapıldı doktor protein kaçağı var dedi ve bir gün protein toplaması yapıp ürolojiye yönlendirdi ve erken doğum olabileceğini söyledi bu tarz birşey yaşayan anneler var mı bilgilendirme yapabilir misiniz ilk gebebligim.