[silindi] 37+3 den selamlar bebeğim doğum kanalına girmiş devamlı idrarım geliyor. Hatta idrar torbam afedersiniz ama düşecek gibi. Böyle olup hemen doğumu gerçekleşen oldumu? Yoksa daha beklermiyiz Ben 40. Haftasında gününde gelsin çok istiyorum