SevgiKNGR ilk zamanlar hiçbir şey yapmadım hatta çok iştahsızdım bişey yemiyordum. Bebeğim şuan 1 buçuk aylık kuvvetli emiyor silikon uçları bırakamadık gazlı bi bebek çok agresif çok ağlıyor bir de memede ağlatıp soğutmak istemiyorum emmekten vazgeçer yoksa. Zamanla onu da bırakırız. Stresim azaldı bol bol su içiyorum zaten elimde değil, dut kurusu incir bulgur rezene yeşillik yiyorum bir de Bestlak damla var süt arttırıcı onu kullanıyorum azaldığından beri. Şimdi daha iyi bebek de emdikçe kanallar tekrar açılıyor süt artıyor. Memenin küçüklüğünü sakın kafana takma hatta bu avantaj senin için, süt dolunca önünde damacana var gibi taşıyamıyorsun 😁