Aliyna Sakurada doğum yapan var mı? Hiç kaydım olmadan doğuma gitsem sorun olur mu acaba ve avrupa yakasında kontrol için nereyi önerirsiniz?
lovecanim Aliyna ben yapmadım ablam 9.ay önce yaptı en az 3 kere görünmen lazım orda acile falan da gitsen olur diye biliyorum
annekuzusu_ Aliyna can sakuraya bi kere de olsa gidin kayıt açsınlar bilgilerinizi bilseler amlyt daha kolay olur
Anneolmak188 Smia yok takipli olmaya gerek yok Aliyna direkt gidip doğurabilirsin canım hiç bi şekilde takip falan istemiyorlar bende orda yapcam
Smia Takipli olunması isteniyor yoksa başka hastaneye falan sevk ediyomuslar randevu alamıyorsanız da sabah erkenden 7 de giderseniz 1 kereliğine sıra beklemek kaydıyla kayıt aciyorlar daha sonra 36 dan sonra kendileri veriyor randevuyu orda drlar
Aliyna Smia ya çanakkalede yaşıyorum ben 36.haftadayım bu hafta istanbula gidicem de randevu olarak mayısa veriyo olmadı sırayla girmeyi denerim artık
777kunfeyekuner 2021 de doğum yaptım orda çok brğendim genel olarak. Yine orda doğum yapmayı düşünüyorum ama bir yandan da esenler medipol de var gönlümde