Nagihan1 24+3 haftalık hamileyim ve alt tarafımda acayip bi şekilde baskı hissediyorum. Bi ara şişme oldu ama şimdi geçmiş. Başına böyle birşey gelen var mı? Telaşa kapılmak istemiyorum ama çok korkuyorum
Nagihan1 Yok normalde hareketlerini falan hissediyorum ama alt taraf dedigim genital bolgemde baskı oluyo
RabiaGlck Nagihan1 aynısı banada oluyor oturuken dik oturmak bacak bacak üstüne atmamak falan lazımmıs ağırlığı tek bi bacağın üstüne vermemeliymişiz bende 25+3 üm telaşa kapılma