momlife_7 Nstde bebeğimin kalp atışları 170 veya 180 arası çıktı hep doktorum ve ebe birşey demedi normal mi acaba 160 değer normali anlayamadım bilgisi olan ?
_duygu_ayaz momlife_7 ben 35 haftalikken bağlandığım da yüksek dediler kalp atisina bebeğin hareketleri istedigimiz gibi değil dediler acilen arastirmaya gitmen gerekiyo dediler devlet hastanesinde bende sonra özel hastaneye gittim bebegimin kalbinde delik olduğunu ve sıvı oldugunu söyledi 35 haftaya kadar herseyi normal diye bilirken 35 haftadan sonra bunları ögrendim baska bir doktora daha gözükmenizi tavsiye ederim
Peri_kizi momlife_7 cnm bugün benimde kontrolüm vardı 3 defa nst istediler 180 e filan çıktı benimki de doktor iyi dedi öğleden sonra tekrar aradı beni içime sinmedi birdaha nst ver diye doğum salonunda nst cektirdim 1 saat doktor normal dedi ama bebeğin hareketlerini takip et ağrın kanama veya suyun gelirse gel dedi ama korkuyorum bı sıkıntı var diye
Minis122 momlife_7 benim kizim 200 leri buluyordu tasimardi oluyor ama.problemmolmuyordu benimde son dogum yapacagim gun cok bunaldigi icin hic kalp atisi dusmedi sezeryan oldum
momlife_7 HaA vallaha 189u bile gördüm ama doktorum da ebe de bişey demedi kağıtta yazdığı halde anlamadım çikolata yedim de girdim bende biraz heyecan yaptım ondan olabilir mi acaba neden yüksek çıkar ki şimdi içime kurt düştü ya
HaA momlife_7 kaçtan sonrası riskli geçiyor acaba bilmiyorum ama başka kişiler de yazarsa bir karşılaştırma yapabilirsiniz
momlife_7 Ebe bu bebek uçuşa geçmiş dedi ama güldü falan doktorum da nst sonucu güzel dedi ama nedense bilmiyorum aklıma kurt düştü şimdi canım sıkıldı ta
momlife_7 HaA evet kesinlikle yazan olsa keşke nst socunda 180 yazıyor canım sanırım normal ya doktorum bakıp gördü yani inceledi bi sıkıntı olsa sanırım derdi yüksek diye anlamadım 🥺 bide bidaha su zamana nstye geleceksin demediler ama iki çikolata yedim birazda heyecan yaptım ben bebeğimde hareketliydi masalllah
momlife_7 _duygu_ayaz benim bebeğin kalbi hızlı atarken hareketleri de çoktu ebe öyle söyledi bi sayı da sabit kalmadı 180den 170 indi çıktı sonra 169 185 vs ama teşekkür ederim çok geçmiş olsun 🤲🏻
momlife_7 HaA çok şükür ultrasondan da baktı ntsden sonra bebekte gayet iyi dedi çok şükür gelişimi vs🤲🏻
momlife_7 Peri_kizi Allah korusun canım benim az önce ağrım oldu ama bi kaç dk sonra geçti kasıgım belim falan ağırdı karnım sertleşti bana da ebe suyun gelir kanama olursa gel dedi 180 de sabit mi durdu canım sizin yoksa 170,180 ,160 arası gitti geldi mi?
Peri_kizi momlife_7 180de sabitti canım sonraki nst de bol su içtim 150 ye düştü geri ama doktor kafamı karıştırdı öğleden sonra tekrar isteyince
Minis122 momlife_7 hic bisi dememisti o zamanlar en son doguma yakin artik tasimardi denilip.almislardi
momlife_7 Peri_kizi benim sabit değildi canım düşüyordu 160a sonra 180 arası o aralarda gitti geldi hep suan çok şükür hareketli sizin nasıl ? Bide canım çikolata falan yedin de mi girdin acaba acmıydın tokmuydun
Peri_kizi momlife_7 hareketi normal ama fazla hissedemiyorum önceden hareketi canımı yakiyordu ama şimdi daha az hissediyorum inşallah sıkıntı yoktur
Peri_kizi momlife_7 yok canım suanlik iyi dedi sadece bebeğin hareketini takip et kanama suyum filn gelirse gel dedi ama nst çekilirken alttan muayene filn ettiler mi dedi ağrın varmı dedi korktum orda sancım yoktu çünkü
momlife_7 Peri_kizi evet canım benim bebeğim de çok hareketliydi butona bayağı bastırdı ebe de gördü kalp atışlarını güldü bu bebiş uçuşa geçmiş annesi diye herhalde bi sıkıntı olsaydı ters derdi veya doktorum yani 170 altına da düştü 170 üstüne de çıktı anlamadım yani