momlife_7 ben ilk defa girdim 32+2 de gecen hafta kalp atısı 160 larda hatta üzeri çıktığı oldu 150lere düştü bu hafta 160ları nadir gördü 140 150 civarı dedi eşim doktor da ayet güzel sıkıntı yok dedi. Bebiş de hareketliydi bayağı. Benim 2 hafta önden gidiyor iri bşr bebek genetik birazda doktor erken doğum riskim olabilir diye her hafta geldi dedi 🤕