Merve775 bir arkadaşta sormuştu bugun orayada yazdım kopyaladım☺️
1 düşük sonrası 9 ay sonra kızıma hamile kaldım kalp atışını duyduktan hemen sonra şiddetli kanamam başladı kızımda ve asla durmadı 6 ay boyunca gece gündüz sürekli kanamam oldu bebek bezi kullanıyordum artık 10 günde hastanede yattım iğne hap kullandım ama kesilmiyordu kanama Hamd olsun 6 ayım bittiği gibi kanamam kesildi arkasınada erken doğum tehlikem başladı Ama hamd olsun kızım sağlıklı Hayırlı 42 haftasında 3900 doğdu şuan 12 yaşında mucize bebek ,Her bebek akıllıdır illaki belkide teselli etmek için bir yakınım dediki kanamalı bebekler çok akıllı zeki oluyor ,Hamd olsun kızım öyle Ama hamileliğimi nasıl eli yüreğimde geçirdiysem hala aynı🫣🫣Tehlikeyi çok seviyor