35+5 haftalık hamileyim bugün Dr kontrolüm vardı Nts ye girdim ben hiçbir şey hissetmediğim halde sancılarım çok yüksek ve sık çıktı Dr doğum sancıları olduğunu ne olur git dinlen 10 gün daha dayan dedi küçük olduğu için beni bir korku sardı Allahım olmaz inşallah ama Nts de sancıları yüksek çıkıp doğumu olmayan uzayan var mı ne yapmalıyım şimdiden teşekkür ederim 🙏