3 haftadır her hafta doktora gidiyorum 3 hafta önce bana üst rahimde açılman var asla ayağa kalkmamalısın dedi doktor yatarsan kapanır dedi bugün gittim açılma hala varmış ama büyümemiş üst rahim nedir böyle bir durumda olan oldu mu ? Normal rahimde hiç açılman yok dedi ben ilk defa duyuyorum üst rahmi ? Daha 27 haftalığız Allah korusun daha çok küçük erken doğum riski diyo bu duruma