Tugcetoprak_ 16+3 bu aralar karnım sertleşiyor böyle bebekte toplanma oluyor gibi . Sizde de var mı bahsettiğim olay bu haftalarda???
Allahkahretmesin1 Tugcetoprak_ ilerleyen haftalarda (28-30) başlaması gerekiyormuş o sertleşmenin. Yalancı sancıymış doktorum öyle söylemişti şimdiden bu şekilde olması normal değil doktorunuzla görüşün
Tugcetoprak_ Allahkahretmesin1 bende öyle düşünüyorum çok erken geldi banada… Randevu alıp gideyim bari.. internette rahim büyümesinden kaynaklı da oluyor diyor o da kafamı karıştırdı.
Allahkahretmesin1 Tugcetoprak_ benim de 20. Haftalarda başlamıştı doktora gittim bu haftalarda istemediğimiz bir durum dedi progestan iğne yaptırdım ve fitil verdi ondan sonra geçmişti internette yazanlara inanıp da gitmeseydin belki başka şeyler olabilirdi Allah korusun