Gizem3544 gülünücek bi şey yok bence çünkü ben de hangi bedenden ne kadar alıcamı bilemedim. Yenidoğan hastane çıkışı söylemiştim mesela iade ettim, resmen prematüre bebek kıyafeti gibi o kadar minik. Yenidoğan da 1 hafta anca giyer dedi çevremdeki tecrübeli anneler. Ben 5 takım 0-3 ay aldım, 3ü tulum şeklinde. 2 si hastane çıkışı diye geçiyor. Biraz büyük gelse de bi şey olmaz bence. Zıbınlarının da çoğu 0-3. 2 tane falan daha miniği var o kadar :)