Kızlar şuan 31+5 haftalık gebeyim ama doğuma hazır değilim son birkaç şeyim kaldı almıyorum almama sebebimde sanki doğuracak olan ben değilmişim gibi doğum şeklime hala karar vermedim dönlüm sezeryandan yana ama bilmiyorum bebeğimi kucağıma alacak oluşum yani onu hayal ettiğimde bile çok korkuyorum bilmiyorum duygularım karmakarışık 🥺böyle hisseden var mi?