Kızlar bugün kontrole gittim 15 haftalık hamileyim ve kan tahlilimde guatrımın yavaş olduğunu söyledi.
Dahiliye görünmem gerektiğini belirtti daha önce bu durumu yaşayan oldumu ilk gebeliğin olduğu için korkuyorum açıkçası bebeğe bir zararı olur mu :(