7 aylık evliyim hiç düzenli ilişkimiz yok maalesef eşimin iş hayatı yüzünden 😔 ilk günden beri bebek istiyoruz. Adete 1 hafta kala ilişkimiz oldu. Sizce adete 1 hafta kala gebelik olur mu ? (18 Mart adet başlangıç tarihim) 15 Nisan’da adet olmam gerekirken olmadım 3 gün geçti. Sizce hamilelik olabilir mi 🙈 erkenden heveslenmek de istemiyorum ama bilmiyorum ya normalde çok düzenli olan biriyim böyle geçince takıldım. (Sadece adete 1 hafta kala bı kaç gün ilişkimiz oldu onun dışında olmadı hiçbisey)