Doğum yapmadan süt arttırıcı kullansak bi sakıncası olur mu kızlar
Fatma11temmuz doktorunuza sormalısınız
Fatma11temmuz ben 3-4 gün önce başlamıştım bestlak damlaya ama siz yine de doktora sorun
gozdetrhn ondan aldım bende 1 ay var daha ama erken mi olur
Fatma11temmuz biraz erken gibi
gozdetrhn anldım canım ozman ben içmeyeyim ☺️