Benim sütüm 4. Günde geldi hiç stres yapma 1 hafta sütü gelmeyen var bol bol su iç doğumdan çıktıktan sonra 1-2 saat sonra acıları hissetmeye başlıyorsun ama ağrı kesici veriyorlar zaten sürekli ilk gün biraz sancılı geçiyor kişiden kişiye değişiyorda olabilir beni 12 saat sonra ayağa kaldırdılar ilk adımlar acılı oluyor sonra rahatlıyorsunuz yürümeyi ihmal etmeyin kendinizi yormadan fırsat oldukça yürüyün ben sürekli kalkmak yürümek istedim 1 hafta içinde toparlandım sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤️🔥