Yazmelegi_ Slakiprtci bayramda yatış içinde olacağım için böyle sade bisey almış eşim altına da kumaş pantolon giyerim biri felan gelirse diye yoksa evdeyim
Slakiprtci 5melekannesi bende aynıyım balım bunu aldım da gel bana sor yakışır mı diye düşünüp duruyorum 😔
Kalbimmmmmm 5melekannesi bende öyleyim 🤦🏼♀️ eşim dedi ne eksik var alalım dedim uzak dur bende şu an bedenimi bike bilmiyorum doğumdan sonra bunları hepsini cebinden çıkaracağım fazlasını alacağım dedim olur dedi 😂🤣🤣🤣
tubimom Slakiprtci bir elbise aldım bol bide lastikli pantolon aldım ama bayram yağışlı giyebileceğimz gibi durmuyor pek