bebitomom ayy bu biz resmen ahhahah biz de kız istediğimizden daha çok, kız ismi düşündük. Tabi ilk olacaktı hangisi olursa hayırlı evlat olsun da kız olsun diye gönlümüz geçmişti ama oğluşumuz olacak. İsim hala yok net olarak 32 hafta olmak üzereyiz 😂😂😂😂 valla Batuhan ismi çok hoşuma gidiyor eşim sevmedi. Buğra Burak isimleri güzel onları düşündük. İlk Kayra dedik annem kaba dedi kardeşim beğenmedi caydırdılar. Can güzel ama kısa dedik. Uraz, Edis isimleri de hoşuma gidiyor eşim sevmedi. Annem Furkan önerdi o da bana ağır geldi.. Aklıma gelenleri yazdım arasında belki senin beğendiğin olur