Srpsvgl Merhaba arkadaşlar, aranızda Mecical Park Bahçelievler hastanesinde yakın zamanda doğum yapan var mı? Memnun kaldınız mı? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Şimdiden teşekkür ederim.
elifsen busrabrbr gittim. Kişiden kişiye memnuniyet değişiyor demekki. Ben pek memnun kalmadım. Ne tahlil istedi ne bi şey.
Srpsvgl Ben Gönül hanımla başladım Maviş hanımla devam ediyorum. Maviş hanımdan çok memnunum. Samimi içten ben sormadan her gittiğimde süreçle ilgili beni bilgilendiriyor. Aynı zamanda güler yüzlü yanından pozitif bir enerji ile ayrılıyorum.
Sahrakurtt Bende Maviş hanım da takipteyim , doğumumu da inşallah orda yapacağım şuan 21+3 siz nasılsınız süreciniz nasıl geçiyor.