Azeriqizi Gzemyagz14 1mayista brnim kendi dogum gunum sjsj🥰saglikla gelsin bebisinn insAllah bir an once zaman gecsede bende alsam kucagima miniisimi bize daha cook var haziran ortasi 🥶
momlife_7 Bizde 8-9 mayısta çatı muayenesi olacağız Eğer sezeryan olursa doktor 11-12 dedi babişkomuzun doğum günü de 12 Mayıs 🧸 ama normal doğum olursa 20 Mayıs 🧿🤲🏻 Sağ sağlim gelsin bebişlerimiz inşallah 🙏🏻🤲🏻