Zmraemr Esracaa1 ilk doğumda olmuştu bende bol su için ,ayağınızı yere sallamayın çok fazla .Yüksekte tutun zamanla geçiyor
Kubukargl Esracaa1 evet sezeryan sonra aynı böyle oldu benimde doktorum emzirirken ayağını uzatarak emzir yere çok sallama demişti 10 günde tamamen geçti şişliği
Dlkzz Esracaa1 coookkk normal canım benim 1 haftada indi. Yüksekte tutun ayağınızı. Benim daha hastanedeyken bu şekilde sismisti doktoruma sormuştum odama ziyarete geldiğinde 1 haftada inecek dedi cidden de 1 haftada eski Halime geldim
1erkekkannesiiii Esracaa1 emzirirken ayaklarını uzat, oturup emzirme bir süre sırtına yastık koy bolca da su iç. Benim de böyle olmuştu 1 hafta sürdü maalesef. Varis çorabı vermedikleri için ödem olmuştu
Didoun Esracaa1 benim sezeryan sırasında ve müteakip 3 gün bacağımda varis çorabı vardı ve kan sulandırıcı kullandirmisti doktorum. Şişlik olmamıştı. Allah size de şifa versin. Bir doktora danışın isterseniz
MeltemEA Benimde böyleydi hamileliğimin son 2 ayıyla sezaryen sonrası davul gibi gezdim ama max 10 güne geçti.Geçiyor bol su için.