gakkoyengee Kızlar doktor değil sekreter yzdı günde 2 kere yazmış baktım hep 1 yazmış doktorlar devlet hastanesi takipliyim doktora sormadan sekreter yazdı yani bilemedim siz günde kaç kere içiyorsunuz 2 çok geldi bana
Happyelf Aile hekimim bana da sabah akşam 1 tane yazmış.Belki kanımızın düşüklüğüne göre yazmislardir
Beigebaby Banada günde bir kere fertamir yazmıştı , sonrasında kan değerlerim düşük çıkınca başka bir ilaçla değiştirip günde 2 ye çıkardı doktorum. Belki sizinde kan değerleriniz düşüktür