Herkese merhaba 37+0 dayım . Bugün sabah doktor kontrolümde sıvın azalmış dedi radyolojide baksın dedi. Sonra radyoloji doktoru da az dedi. Yatış yapabilirim öğleden sonra hazırlıklı ol dedi doktorum . Öğleden sonra kendi doktorum tekrar baktı gayet iyi şimdi normale dönmüş dedi. Özel hastane olduğu için sırf radyolojide de giriş yaptırmak adına mı beni paniğe soktu acaba demekten kendimi alıkoyamıyorum. Sıvısının azaldığı sonradan arttığı durumları olanlar var mı aranızda??