neanladinyurdagull Kızlar ilaç içemiyoruz malum ama benim hapşırmaktan canım çıkıyor burnum şıp şıp damlıyor varmı şunu yaptımda geçti diyen normalde hergün aynı saatte Yaz kış alerji hapı içmem gerek yoksa geçmiyor 🥺
Hizligonzales neanladinyurdagull bende ayni durumdayim malesef ve cozum bulamadim bekleyim burda cozumu olan vardir belki
Azra00 neanladinyurdagull bende alerjik rinik hastayım alerjik astımım var raporlu hap ve hava kullanıyorum ama hapı içmiyorum havayla idare ediyorum şimdilik 😔
Agg0207 neanladinyurdagull bahar gelince beimde başlıyor burun akintiso göz kaşıntısı hapşırma ama hiç çözümü yok hamileyken ilaç falanda kullanmak istemiyorum
Ceyda76 neanladinyurdagull cnm bende aynı durumdayım 32 haftalığım ıkızlerımle doktorum b kategorisı alerjı ılaclarını kullanabılecegımı soyledı Allerset hap kullanıyorum .Buhar makınem var onu kullanmamda sakınca yok .Bu şekilde rahatlıyorum
Htcdgrl Ayy bende cok muzdaripim bu durumdan gercekten mahvoldumm cözümü olan varsa burada bekleyeyim bende
Hankub Benim hamilelik başında gittiğim doktorum ve sonradan farklı bir hastanede gittiğim doktorum alerji ilaçlarımı kullanabileceğimi, bebeğe herhangi bir zararı olmadığını söylemişti. Size kullanmayın mı dediler?
Hankub @neanladinyurdagull Doktorunuz da muhtemelen kullanabileceğiniz ilaçları söyler. Alerji gerçekten berbat bir şey. İlaç kullanmadan rahatlamak zor oluyor 🙁
cancik Ben alerji haplarımı bırakmadım günde bir kez muhakkak içiyorum, içme diyen olmadı zaten doktorlardan