Ervaelizinannesi Canım iyi geceler benim ablamda geçen hafta doğum yaptı doğumdan iki üç hafta önce gittiğinde doktor bebek gelişmemiş kilosu az demişti her gece ablam ballı süt içmiş banada söyledi maşallah bebek doğdu 3.buçuk kilo şokta çam balı varmış sende Bi dene istersen
Ebruylmz Ervaelizinannesi kayın babam arıcı canım kendi balımız var ama nedense hiç karıştırıp içmek aklıma gelmemişti 😀😀 akıl işte 😎
Ervaelizinannesi Ebruylmz ohhh valla mis dene geceleri iç şifasının nerden geleceğini bilmiyor insan canım
Nergiz31 Ebruylmz ben kendimi caya batırılmış bisküvi gibi hissediyorum 1 haftadır sürekli yatıyorum 😀
Ebruylmz Nergiz31 uyku düzeni 0 😀😀 bu saat oldu hala çişim geliyor kocamı bırakıp kılozet ile yatacağım 😀😀
reinamm Ebruylmz 2862 gayet iyi bence. Neden üzülüp kendini ve bebeğini yıpratıyosun. Doğunca nasılsa toparlanacaklar😊
Nergiz31 Ebruylmz çiş olayını çoktan geçtim ben bel agrisi çok yasıyorum ben yatarken 1 haftadır da yatıyorum ayaga kalkmam yasak 🚫 doğuma kadar bakalım