Ebruylmz hatta dedim ki doktor bey bu çocık 3 haftada baya aldı da 2 haftada nasıl 120 gram alır falan dedi olable hemde uzman çok iyi doktor sonrada toparladı gelişim geriliği diye bajmayın olaya , zaten doğdu doğacaklar doğumca bi anne sütü tamamdır bi ay da tombik olurlar maksat sağlıklı olmaları inanın