Kızlar merhaba 4 5 gün önce ağda yaptırdım ve o gün akşamına vajinamda sivilce gibi birşey çıktı çok kaşınıyor ve başı da var. Sıkıyorum ama öyle çıkan sivilcelerden değil. Annem hamilelikte olur o dedi.. Ama korkuyorum da böyle bisey başına gelen var mi